Toimitusehdot 1.11.2025

 

TILAUKSESSA TARVITTAVAT TIEDOT

Tuotteiden toimittamiseksi tarvitsemme tilaajan nimen, osoitteen ja puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen. Huomaathan, että Suomen lain mukaan alle 18 vuotias saa tehdä vain merkitykseltään vähäisiä, ns. tavanomaisia ostoksia.

TILAUKSEN VOIMAAN ASTUMINEN

Nouto myymälästä, maksu noudettaessa: tilaus astuu voimaan heti

Paytrail-maksut: tilaus astuu voimaan heti kun maksu on suoritettu, saamme tiedon maksusta heti!

TILAUKSEN PERUUNTUMINEN

Tilaus peruuntuu, jos maksua ei ole suoritettu viiden arkipäivän sisällä tilauksesta, tai maksamatonta noutotilausta ei ole noudettu viiden arkipäivän sisällä siitä, kun ilmoitus noutovalmiudesta on lähetetty myyjän toimesta.

MAKSAMINEN

 Tilaukseen liittyy maksuvelvollisuus.

Maksun voi suorittaa tilattuihin tuotteisiin ja valittuun toimitustapaan sidotuilla vaihtoehdoilla. Ohjelma pois sulkee automaattisesti toisiinsa sopimattomat tavat. Ainoa mitä ohjelma ei toistaiseksi huomaa on tiettyjen tuotteiden etukäteismaksuvaade tuotteen tiedoissa. Tällaiset tilaustuotteet tulee maksaa etukäteen joko Paytrailin kautta tai tilisiirtona, vaikka tilaus noudettaisiinkin myymälästä. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla. 

Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

 Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

paytrail.com tietoa-maksamisesta

 

Verkkopankit

 Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paitrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminen.

TOIMITUSTAVAT

 Tuotteet toimitetaan valitusti Postin tai Matkahuollon kautta lähimpään toimipisteeseen kaikkialle Suomessa tai ne voi myös noutaa suoraan myymälästä.

 Posti kotipaketti- palvelussa postin virkailija soittaa ja sopii paketin toimittamisesta. Huomioithan, että toimituskerta yrityksiä on vain yksi ja jos se ei onnistu asiakkaan vastaamattomuuden tai tavoittamattomuuden tms. takia saattaa paketti palautua asiakkaan kustannuksella meille. Tällöin paketin uudelleenlähetys tapahtuu, kun asiakas maksaa syntyneet paketin palautuskulut sekä uudelleentoimituskulut. Tällainen asia sovitaan aina tapauskohtaisesti sähköpostitse.

 Lue tuotteiden tiedot tarkasti! Niissä mainitaan, mikäli maksu- tai toimitustapaan liittyy erityisehtoja. Nouto myymälästämme onnistuu kaikille tuotteillemme. Ilmoitamme tilauksen noutovalmiudesta, kun tilaus on valmis noudettavaksi.

TOIMITUSAIKA

Kaikki varastossa tai myymälän hyllyssä olevat tuotteet postitetaan tai viedään kuljetusyrityksen kuljetettaviksi 1 - 3 arkipäivän kuluessa tilauksen voimaanastumisesta. Ilmoitamme erikseen, kun myymälästä noudettavaksi valittu tilaus on valmis haettavaksi. 

TOIMITUSKULUT

 Toimituskulut tilaukselle määräytyvät toimitustavan, painon ja koon perusteella, alkaen 6,20€ . Ohjelma laskee toimituskulut automaattisesti ja ne on nähtävissä ostoskorissa ennen tilauksen hyväksymistä. Kaikki herkästi rikkoutuvat tilaukset toimitetaan lisämaksullisina erilliskäsiteltävinä lähetyksinä. Muista siis valita oikea toimitustapa. Näissäkin ohjelma näyttää todelliset toimituskulut ostoskorissa toimitustapa-valinnan yhteydessä ennen ostoksen lopullista hyväksyntää. Ohjelma laskee automaattisesti eri lähetyskulut eri toimitusvaihtoehdoille, jotka näet ostoskorissa ennen maksua. Jos haluttua toimitustapaa ei näy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

TILAUKSEN VASTAANOTTO JA KULUTTAJAN VELVOLLISUUS TARKISTAA TAVARA

 

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa on vastaanottajan tehtävä välittömästi reklamaatio tavaran toimittajalle, ennen tavaran vastaanottoa. Tämän jälkeen tulee lähettää kopio reklamaatiosta sähköpostitse meille: info@kirppispuoti.fi . Kuljetusvaurioinen tuote jää yleensä tavarantoimittajan haltuun. Näin toimien saat korvaavan lähetyksen kaikkein nopeimmin ja reklamaatiokäsittely jää meidän ja kuljetusliikkeen väliseksi asiaksi. Huom! Mikäli otat vastaan kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen ja vasta jälkikäteen ilmoitat asiasta kuljetusyritykseen tai meille, on erittäin todennäköistä, että kuljetusyritys katsoo tuotteen vahingoittuneen asiakkaan toimesta.

PALAUTUSOIKEUS

 

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan ja niissä ei saa olla käytön merkkejä.

Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, tarkistamme tuotteet mahdollisimman nopeasti ja hyväksymme palautuksen, jos tuotteissa ei ole käytön merkkejä.

Tuotteen virheellinen käyttö, kuten tuotetta vahingoittanut pesu, ei ole kelvollinen palautusperuste.

Ota aina ensin yhteyttä ennen palautusta, niin sovitaan sopivin palautustapa. Meillä on asiakaspalautus sopimus tehty 

LÄHETYKSEN NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN

 Postitilauksen noutamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain mukainen asiakaspalautus, vaan sopimusrike, jolloin veloitamme todelliset edestakaiset toimituskulut (kuluttajansuojalaki 5. luku 25.§ ja 26.§). Huomaathan, että Posti edellyttää paketin haun 7 vuorokauden sisällä siitä, kun paketti on saapunut noutopisteeseen. Paketista tulee postin toimesta sähköpostiviesti sekä tekstiviesti annetuihin tietoihin, joten olethan tarkkana s-postia ja puhelinnumeroa kirjoittaessasi tilauksen teon yhteydessä. Tilaus katsotaan peruuntuneeksi mikäli myymälästä noudettavaksi ja myymälään noudettaessa maksetaan kassaan - valittua tilausta ei noudeta 7 vuorokauden sisällä. Noutoajan pituuteen voidaan tehdä pidennys, jos asiasta sovitaan erikseen. Erillistilatun tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautusoikeudellinen asia, vaan tuotetta säilytetään lain vaatiman ajan (max 6 kuukautta), jonka jälkeen se katsotaan meille luovutetuksi ilman korvausvelvollisuutta.

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

 Ankos säilyttää henkilötietoja vain omassa käytössään. Henkilötietoja jaetaan vain tarpeen mukaan tilausten lähetystä tai luovuttamista varten asianosaisille toimijoille kuten Postille tai tukun noutovarastolle. Emme luovuta tai myy tietoja ulkopuolisille tahoille. Asiakasrekisteriin merkintä syntyy tilauksen teon yhteydessä. Halutessaan asiakas voi pyytää rekisterimerkinnät tiedokseen ja pyydettäessä merkinnät poistetaan. Poistamme myös itse tietoja, jotka eivät ole tarkoituksenmukaisia rekisteriimme. Rekisteriä käyttää vain Kirppispuoti.fi työntekijät syntyneiden tilausten käsittellyyn liittyvien tarpeiden mukaisesti. Tiedot on salattu kohtuullisin menetelmin. Lue lisää tietosuojasta täältä: https://www.kirppispuoti.fi/a13-tietosuojaseloste-fi.html

 

 

tech
kirppispuoti.fi
Kirppispuoti Silla
Haapakorventie 113
FI-01900, Nurmijärvi
FINLAND
puh. 045-783 010 76
info@kirppispuoti.fi
Y-tunnus: 2032341-3
Alustana Clover Shop® - suomalainen verkkokauppaohjelmisto